گلدان های متالوود دکوراتیو

گلدان های متالوود دکوراتیو

گلدان های متالوود دکوراتیو یک دیوار کوب زیبا که از ترکیب چوب و فلز تشکیل شده دارای آویز کنفی و رنگامیزی مدل پتینه دارد.
دارای دو مدل تخته سیاه دار و آینه دار 

مشخصات ظاهری

در نگاه اول اولین نکته ای که توجه شما رو به خود جلب میکند یک گلدان فلزی دیواریست . این گلدان با قسمت های فلزی به یک قاب چوبی بزرگ اتصال پیدا کرده است . در مدل اول ( مدل تخته سیاه دار ) قسمت باایی کار یک تخته سیاه قرار گرفته است . این قسمت به این دلیل است که شما بتوانید برای افراد و عزیزان یاداشت بگزارید و یاداشت را در نمایی دلچسب قرار دهید 
همچنین وجود تخته سیاه و گچ یک نوستالیوژی بسیار دلچسب از گزشته را برای شما یاداور میشود . 
در کناره های قاب اندکی پتینه کاری نظر شما را به خود جلب میکند . پتینه کاری که با نقش و نگاری خاص صورت گرفته است انگار که روی کار رنگ ها را کنده اند جلوه ای خاص و منحصر به فرد . 
و اما در مدل اینه دار – این مدل هم مانند مدل معمولی دارای یک گلدان فلزی و قاب پتینه کاری شده است ولی در مقابل در بالای گلدان اینه ای با قطر 6 میل قرار گرفته آینه ای پشت جیوه ای که نه تنها گلهای گلدان را زیبا تر نشان میدهد به شما کمک میکند فضایی که کالا در آن قرار مییرد نیز بزرگتر دیده شود.

در همین حال باید همواره ذکر کرد آینه قسمت جدا ناشدنی از زنگی روزمره ما و مخصوصا خانوم هاست. . آینه برای ورودی برای اتاق ها برای اتاق مطالعه و همه فضا ها لازم و کاربردی است. 

موارد مصرفی

این کالا بیشتر برای فضاهایی چون 
راهرو ها .
نزدیک دربهای ورودی و خروجی واحد ها . 
بالای جاکفشی ها 
کنار راه پله ها 
و همین طو ر در اتاق های مطالعه و … قابلیت استفاده دارد 

جهت خرید از لیست پایین وارد شوید :

گلدان چوب و فلز اینه ای

گلدان چوب و فلز تخته سیاه جدید

 

 

مشتری گرامی، نظر به نوسان متداول موجودی و قیمت کالاها، لطفا قبل از هر گونه ثبت سفارش از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمایید.