مجسمه های دکوری مدرن و انتزاعی

مجسمه های دکوری مدرن و انتزاعی بخش دوم

مجسمه های دکوری مدرن و انتزاعی نقش تاثیر گزار در دنیای زیبای خانه دارند . در بخش گزشته به بررسی دید کالاها و اجسام در فضای منزل و تاثیرتندیس ها در  انرژی و فضای خانه پرداختیم .در زیر به بررسی نقشهای دیگر مجسمه های مدرن و انتزاعی  و همچینی تاریخچه شکل گیری این هنر میپردازیم.

کاربرد ها بخش دوم

تاثیر تداخل سبک

اگر منزل شما ،چیدمان کلاسیک دارد . یک مجسمه مدرن و اگر یک چیدمان کلاسیک دارد یک تندیس مدرن مثل ستاره دریایی میتواند یک دیزاین متفاوت برای منزل شما باشد .

برای فضا های شلوغ یک تندیس با رنک های ساده مانند خاکستری میتواند مانند قلب تپندهای در فضای منزل ویا فضای اطراف شما باشد .

ترکیب نور و مجسمه 

گاهی ما در منزل و یا فضاهای کار به دنبال هدفی معین و مشخص برای تابش نور هستیم . یا میخواهیم نظر اطرافیان را به قسمت مشخصی از خانه جلب کنید آن زمان مجسمه ها بهترین نقش را برای شما ایفا میکنند . 

 

ایجاد حس متفاوت

 تعریف مجسمه های انتزاعی : به مجسمه هايي انتزائي گفته ميشود كه مشابه آنها در دنياي واقعي وجود نداشته باشد . از روي خلاقيت طراحی و ساخته شده باشد.

با توجه به تعریف یک حس تخیل در عین واقعیت میتواند حرف های ناگفته بسیاری بیان کرد .

 

تاریخچه

در اويل قرن بيستم ميلادي پابلو پيكاسو بنيان گذار مجسمه های انتزاعی بود. تاقبل از اين دوره مجسمه ها از روي انسان ها، اجسام و حيوانات ساخته ميشد. اگر به تندیس های یونان باستان دقت کنید نیمی به کالبد انسانی اشاره دارند.

 

الیاهو گالری در پس انتخاب یک تندیس مدرن

مجموعه الیاهو گالری سالهاست با توجه به نیاز های مختلف جامعه و تقارن حضور عصر کامپیوتر . توانست با ارائه زیباترین و متنوع ترین تندیس ها ، مجسمه ها و مصنوعات دکوری ،سهم بسیار بزرگی در صنعت این کالا را ایفا نماید .

در صورت تمایل به خرید این محصولات از لینک زیر اقدام نمایید.:

ستاره دریایی بزرگ سفید

تندیس رها نقرابی

ستاره دریایی کوچک سفید

تندیس رها قهوه ای

ستاره دریایی بزرگ نقرابی

تندیس رها سفید

ستاره دریایی کوچک نقرابی

تندیس رها برنز

ستاره دریایی بزرگ قهوه ای

تندیس رها ورشو

ستاره دریایی کوچک قهوه ای

 

 

 

مشتری گرامی، نظر به نوسان متداول موجودی و قیمت کالاها، لطفا قبل از هر گونه ثبت سفارش از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمایید.