مجسمه های فانتزی قارچ و پیرمرد 7 کوتوله

مجسمه قارچ و پیرمرد

دو خانواده دوست داشتنی. مجسمه های فانتزی قارچ و پیرمرد 7 کوتوله 2 خانواده با طرح های متفاوت است از جنس پلی استر است و هر یک یاداور و طرحی خاص دارد که در کنار هم به صورت مکمل و خانواده قرار میگیرد . در این مجال به بررسی هر یک از این خانواده ها به تفکیک میپردازیم.

 

خانواده قارچ

این خانواده از 3 عضو تشکیل شده است. یک قارچ گوچک با لبی کج شده و یک کفش ردوزک که با نام   « قارچ کوچک » شناخته میشود . یک قارچ با ارتفاع تقریبی بلند که  با چهره ای خندان و دندان های آن جلب توجه میکند ..

با نام « قارچ خندان » و یک مجسمه 2 تایی از قارچ با کارکتر های زن و مرد در حال بوسیدن هم هستند، که با نام « قارچ بزرگ » شناخته میشود . این خانواده به صورت تک به تک به فروش میرسد


رنگ بندی و متریال 

مجسمه های فانتزی قارچ و پیرمرد 7 کوتوله با توجه به رنگ کلاه های آنها شناخته میشود . . ین خانواده ها و مجسمه ها در رنگ های :
صورتی  ،قرمز، بنفش و زرد ارائه میگردد و جنس محصول از جنس پلی استر با کیفیت بالاست .  برروی این محصول جای هیچ  گونه خط و تراشیدگی وجود ندارد و به راحتی از روی وزن و کیفیت قالب گیری و رنگ بندی قابل بررسی است . 

 

محل های استفاده 

این کالا جهت قرار گرفتن در اتاق نوجوانان ، در دکور های فانتزی ، در فضاهای با کاربرد نوجوانان و محیط های جذاب دیگر کارایی دارد . 
مدل بوسه آن برای اتاق خواب و .. بسیار جذاب به نظرمی آید . مدل هایخندان و کوچک برای محیط های کودکان و نوجوانان جذاب تر است و تمام مدل ها میتوانند هدیه ای جذاب برای شما باشند . 

طریقه نظافت 

به راحتی میتوان مجسمه های فانتزی قارچ و پیرمرد 7 کوتوله را به دلیل جنس مواد مصرفی و رنگامیزی آن با آب و مواد شوینده ساده  شستشو داد .

 

خانواده پیر مرد – هفت کوتوله

یک خانواده جذاب متشکل از 7 قطعه متفاوت که در نگاه اول قرینه به نظر می آیند ولی وقتی با دقت به آنها نگاه میکنید در هر یک تفاوت های آشکار و پنهان بسیاری به چشم میخورد .مجسمه های فانتزی قارچ و پیرمرد 7 کوتوله ، این خانواده دوست داشتنی از 2 پیر مرد بزرگ ، دو پیر مرد خوابیده ، دو پیر مرد روی سخره کوچک و 1 تندیس که خود او متشکل از 2 پیرمرد بر روی یک تنه درخت است تشکیل شده است.

ساختار فانتزی گونه این مجسمه ها با کلاه های جذاب نوک تیز انسان رو خواه نا خواه به کارتن 7 کوتوله و یا دنیای ارباب حلقه ها باز میگرداند . شاید به نظر جالب باشد که هر کدام از این مجسمه ها به نحوی در حال فکر کردن و یا اشاره به نقطه و یا موضوعی خواص به نظر میآیند . و یا در حال مصاحبه با یکدیگر هستند .

خانواده پیرمرد در رنگ های و طرح های متنوع و در بسته های 7 عددی ( 7مدل که شامل همهقطعات میشود ولی با یک رنگ ملاه و کفش ) به فروش میرسد .

 

رنگ بندی و متریال

از جنس پلی استر با رنگ ها بسیار باکیفیت ( رنگ خودرو ) که در صنعت مجسمه سازی کاملا استاندارد هستند و هیچ تاثیر شیمیایی ندارند و همچنین در بسته بندی با رنگهای :
صورتی ، زرد  ،آبی ، فیروزه ای  ، قرمز ، بنفش و 7 رنگ ( این مدل رنگ از چرخه تولید خارج شده است )به فروش میرسد .

محل استفاده 

مجسمه های فانتزی قارچ و پیرمرد 7 کوتولهبه دلیل جذابیت در بساری از مکانهایمزل و در بسیاری از دیزاین ها قابلیت استفاده دارند . همچون :
بالای شمینه ، ویترین ،کنار تلویزیون  ، کنار کمد های و طبقات دیواری ، روی تاقچه ها و ….

طریقه نگهداری و شستشو 

به دلیل کیفیت متریال و رنگ آمیزی مجسمه های فانتزی قارچ و پیرمرد 7 کوتوله به راحتی با دستمال مرطوب ویا با مواد نظافت کننده مثل شیشه شور و شوینده های ملایم قابلیت نظافت دارند.

در صورت تمایل به خرید این محصول به لینک های زیر مراجعه نمایید.:

قارچ بزرگ زرد

پیرمرد کلاه رنگی 7 تایی آبی

قارچ کوچک زرد

پیرمرد کلاه رنگی 7 تایی فیروزه ای

قارچ خندان زرد

پیرمرد کلاه رنگی 7 تایی صورتی

قارچ بزرگ بنفش

پیرمرد کلاه رنگی 7 تایی بنفش

قارچ کوچک بنفش

پیرمرد کلاه رنگی 7 تایی قرمز

قارچ خندان بنفش

پیرمرد کلاه رنگی 7 تایی میکس

قارچ بزرگ قرمز

 

قارچ خندان قرمز

 

قارچ کوچک قرمز

 

قارچ بزرگ صورتی

 

قارچ خندان صورتی

 

قارچ کوچک صورتی

 

 

مشتری گرامی، نظر به نوسان متداول موجودی و قیمت کالاها، لطفا قبل از هر گونه ثبت سفارش از قیمت و موجودی کالا اطمینان حاصل فرمایید.